Warto pamiętać o tym, że gadżety reklamowe, to upominki, które mają zachęcić klientów do bliższego zapoznania się z elementami kampanii reklamowej oraz oferty reklamodawcy. Dlatego właśnie tak ważne jest to, by całość była atrakcyjnie przygotowana. Dzięki temu możliwe będzie zwrócenie uwagi klientów, którzy w efekcie będą chcieli bliżej zapoznać się z ofertą, a tym samym mogą zechcieć z niej skorzystać. Warto zatem zadbać nie tylko o to, co zostanie nadrukowane na gadżecie reklamowy, ale również, w jaki sposób z jakimi środkami. Wszystko to bowiem może mieć bezpośredni wpływ na to, jak na gadżety reklamowe zalegują osoby należące do grupy odbiorców kampanii reklamowej i oferty reklamodawcy.Jeśli jako gadżety reklamowe wybrane zostaną właśnie kubki reklamowe, to mamy sporo miejsca, a więc i możliwości na atrakcyjne przedstawienie nadruków reklamowych. Wystarczy tylko przygotować odpowiedni projekt, w którym zawarte będą wszystkie niezbędne elementy kampanii reklamowe. W końcu są to gadżety reklamowe, a więc przede wszystkim powinny promować markę oraz jej produkty. Nie oznacza to bynajmniej, że na tym powinien się skupić i do tego ograniczyć atrakcyjny nadruk reklamowych.
Jest wręcz przeciwnie, a mianowicie kubki reklamowe powinny być atrakcyjne wizualnie. Dlatego właśnie niezbędne jest ich odpowiednie udekorowanie, a dopiero tak przygotowane gadżety reklamowe będzie można zacząć rozdawać potencjalnym odbiorcom kampanii promocyjnej. Co więcej, warto również zwrócić uwagę na to, jak całość jest przygotowana. Wszak wygląd ma takie samo znaczenie, jak i treść. Dlatego też dobór kolorów, grafik i symboli będzie miało znaczenie i wpłynie na to, jak cały nadruk jest przez klientów postrzegany.
To samo dotyczy jakości nadruku, jaki będą posiadały Kubki reklamowe. Zarówno materiały, z jakich będzie nadruk wykonany, jak i samo jego przygotowanie powinno odbywać się ze starannością i dbałością o szczegóły. Dzięki temu będzie on trwalszy, a przez to będzie mógł dłużej promować reklamodawcę. Chodzi o to, by nadruk nie ulegał zniszczeniu na przykład podczas mycia w zmywarce. Dzięki temu gadżet reklamowy będzie można wygodnie myć bez obawy, że ulegnie zniszczeniu.