Gadżety reklamowe można wykorzystać nie tylko w momencie, kiedy chce się przeprowadzić kampanię reklamową. Tego rodzaju elementy równie dobrze się sprawdzają w chwili, kiedy chce się na przykład złożyć życzenia z jakiejś konkretnej okazji. Wszak takie elementy będą jednocześnie słodkim upominkiem i życzeniami, które che się klientowi przekazać. Nie bez znaczenia jednak w takiej sytuacji będzie to, jaki element zostanie wybrany na takie gadżety reklamowe. Wszak chodzi o to, by klient z upominku byli zadowoleni, a więc wybór produktu nie może być przypadkowy. Jeśli tylko jest taka możliwość, to jak najbardziej upominek można połączyć z promocją marki i jej oferty. Najważniejsze jest to, by nadruki na gadżetach reklamowych w takiej sytuacji były w odpowiednich proporcjach.Skoro ma być to upominek dla klientów, to warto rozważyć produkty spożywcze. Na pewno słodycze reklamowe doskonale sprawdzą się w tej roli. Tym bardziej że takie produkty dają wiele możliwości zarówno jeśli chodzi o ich rodzaj, jak i kształt czy smak. Dzięki temu można je dobrać do okazji, z jakiej chce się je wręczać swoim klientom. Co więcej, ich kształt bardzo często uzależniony jest również od tego, jaką treść planuje się na nich nadrukować.
Na pewno słodycze reklamowe to dobry pomysł, jeśli chce się podarować klientowi upominek z okazji jakiegoś wydarzenia. Do takich momentów na pewno należą święta czy też rocznice powstania firmy. W tym pierwszym przypadku na słodyczach można umieści treść związana z życzeniami bożonarodzeniowymi, wielkanocnymi czy też związanymi z innym świętem. Co więcej, jeśli już chce się takie świąteczne upominki przygotować, to warto zadbać o to, by grafika na nadruku również nawiązywała do wybranego święta. Taka spójna całość lepiej się będzie prezentowała.
Jeśli wybierze się słodycze reklamowe o odpowiedniej wielkości, to poza życzeniami da się tam jeszcze umieścić hasła reklamowe czy tym podobne treści. Dzięki temu świąteczny upominek stanie się jednocześnie atrakcyjnym gadżetem reklamowym. Nie może tam oczywiście zabraknąć logo lub nazwy reklamodawcy.